Könyv: Oroszlánok oroszlánja (PDF)

kisregény

oroszlanok.jpg

Itt olvasható: (PDF)

Ez a kisregény nagyjából három hónap alatt született még 2018-ban. Nem vagyok író, de valamiért úgy éreztem, hogy meg kell írnom, mert olyan összefüggések álltak össze bennem, amelyek kifejtésére alkalmasabb egy regény, mint a blogbejegyzések. Számomra ez egy kísérlet is volt egyben, mert minden egyes nap úgy ültem le, hogy nem tudtam mi lesz a folytatás. Az írás folyamatát akartam mélyebben megismerni és ezáltal önmagamat is. Már több mint harminc éve foglalkozom a spiritualitással, gyakorló vagyok, rengeteg könyvet elolvastam a témában és voltak élményeim, megéléseim. Ebben a könyvben az általam tanult és átélt dolgokat próbáltam összegezni egy történet keretében. A benne található információkat a leghitelesebb forrásokból merítettem, a helyszíneken magam is jártam (Tibet és Kína kivételével), de asztrológiai számításokat is végeztem a pontosság kedvéért, amik érdekes egybeeséseseket eredményeztek. Az eredeti címe Az adeptusok régésze lett volna, mivel egy magyar archeológusról szól, akinek hívatásán keresztül speciális "kozmikus missziót" kell végrehajtania (adeptus múmiák feltámasztása), de menet közben megváltoztattam egy nagyon inspiráló álom hatására. Egy számomra nagyon kedves tanítóval álmodtam, aki az éppen még íródó szöveget az Oroszlánok oroszlánja címen említette. Mivel akkorra már mélyen benne jártam a történetben, ezért a folytatást hozzá kellett alakítanom az új címhez. A regényben megpróbáltam bemutatni egy spirituális út állomásait, valamint a shakti (szellemi erő) feltámadásának fokozatait, kísérőjelenségeit, annak működését, de a közelmúlt történéseinek kozmikus hátterére is fény derül.

Mivel nem hosszú, ezért érdemes rövid idő alatt elolvasni, mert így jobban összeállnak a részletek, összefüggések.

Jó olvasást!